Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 12 Mac 2018

MARINA ISLAND PANGKOR - UNIT 2015 - APARTMENT















Alhamdulillah misi terlaksana 💓
Bercuti dengan insan tercinta sangat berpuas hati 💓
Semoga suatu ari nanti kita diberi kesempatan untuk pergi bercuti lagi 💓
Sayang kamu semua 💓

Selasa, 27 Februari 2018

Thistle Hotel Malaysia


Alhamdulillah diberi kesempatan bersama kelurga tercinta pergi bercuti bersama-sama Unit Urus Setia Majlis pada tahun 2018 dan berpeluang memenangi hadiah grend price tempat ke-2, hadiah utama pun nombor 2. nombor bilik 2202, tingkat 2                ( semuanya berasaskan nombor 2 ) rezeki namanya tu..hikhikhikhik.

Minggu depan pun nak pegi bercuti juga bersama keluarga cik intan...kemana kita?? moh scroll ke atas... 😍😍😍😍😍😍💗💗💗💖💖💖








Pegi nilai 3 pekena laksa & mee sup utara + ABC (tak dapat nak snap)
                                                   


Jumaat, 23 Februari 2018

APC 2017


APC MARA 2017

Alhamdulillah syukur ke hadrat Iallahi kerana diberi peluang dan kepercayaan tinggi kepada aku untuk menerima Anugerah terindah ini

Inilah wajah-wajah insan yang banyak menyokong dan memberi semangat kepada aku, sayang kamu semua : )

Terima Kasih juga kepada Pegawai-pegawai yang banyak memberi tunjuk ajar dan teguran yang positf 

Terima kasih kepada BOS kerana percaya dan telah menilai dari segi kerja tanpa memberat sebelah, 
Alhamdulillah






Taman Lelayang, MRR2 Kepong



My Love 

Tq ayah bawak mama gan raisha jejalan....ayah yang terbaik bagi kami..mama gan raisha sayang ayah sangat-sangat









Anak mama Nur Adriana Raisha binti Norazizi

Jumaat, 9 Jun 2017

Nota Campur Baur..

Assalamualaiku,

Setahun dah berlalu...baru boleh bukak blog....
banyak benda dan memori dah tertingal..terutamanya padal baby kecik Raisha Comel tu..
dah 2 tahun 3 bulan...beso dah anak mama...
syukur alhamdululah makin membeso makin banyak telatah dia...
bijak bukan main...
sekarang dok menyoal je ' Apa Tu? ' ' Apa Ni?' alahai anak...jawab dengan sabo...walaupun rasa nak guling2 gelak...hehhehe...

Tak susah nak jaga dia...lagi2 kalau ada abag2....kita dilupakan..tapi tak best bila tak cukup tido..mesti badan dedo....harap anak mama dijauhi dari kesakitan yang teruk...dan selalu sihat...

Hari ne Ramadan yang ke-13, Alhamdulilah diberi kesihatan yang baik..walaupun haritu demam 2 hari...tapi tetap berusaha untuk berpuasa....


Persiapan raya tak move on lagi..hanya baju raya je tahun ne alhamdulilah mencapai misi 
" SEDONDON " (gembira yahooo!!) rasa nak dekat raya baru nak shoping baju si kecik..
mati gaji lambat bulan depan...husben tesayang pulak kene jadi pool...apa2 semua perancangan dari Maha Esa...moga rezeki tu dilimpahi dari-Nya...

Rabu, 24 Ogos 2016

DOA Menghilangkan Ngantuk



Di dalam Ayatul Qursi boleh dijadikan penawar untuk menghilangkan rasa mengantuk. Potongan ayat tersebut berbunyi...

" LA TAKKHUDZUHU SINATUW WALA NAUM..."
(maknanya: "[DIA - ALLAH] TIDAK MENGANTUK DAN TIDAK TIDUR")




Selasa, 23 Ogos 2016

1 Tahun 4 Bulan 23 Hari

Nur Adriana Raisha bt Norazizi
1 Tahun 4 Bulan 23 Hari

Good Morning...pagi ini saya pakai baju baru...baju bunga-bunga hihihi
nak p ambik mak tok dari klinik
sesambil tu belajar senaman kaki bagi jalan lebih laju

Alhamdulillah anak mama dah beso...tak lama lagi nak jadi anak dara
mama sayang raisha sangat-sangat....buah ati mama, bucuk acam mama
jadi anak yang soleha diberkati dunia & akhirat
Aminnn!!!

Famly Holiday 26/8/2016 - 30/8/2016


MARI KITA KE

LEGEND RESORT - CHERATING 2016 - HEPPY HOLIDAY !!!!


*bunga yang mekar dari kediaman mejaku *

Rabu, 15 Jun 2016

Lambat Lagi Nak Balik

Hari ini hp, pas dan jam lupa nak bawak..pepetang ne tak ada keje FB pulak xleh nak on...stress dibuatnya....ditambah pulak dengan mrs p datang menyusul di petengahan Ramadan....mood terus down....

Tak sabar nak jumpa si kecik yang dirindui.....tengah buat apalah tu...sian mak tok dok layan kerenah dia...dah pandai sekarang....tak lama lagi nak bejalan...seronok tengok anak membesar depan mata...kot ada rezki nombor dua...dapatlah lelaki pulak..dapat geng gan ayah....hehehe....apa pun kita merancang Allah tentukan..

Baru pukul 3.15pm lambat lagi nak balik...batuk menyerang,,nak minum air tak boleh...sabo jelah weyyyyyyyyyyyyyyyyy.....

Isnin, 6 Jun 2016

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak


Salam Ramadan Al-Mubarak kepada semua umat islan diseluruh dunia...
Di kesempatan ini aku memohon sepuluh jari sekiranya ada salah dan silap....
Puasa kene penuh....
Ibadah kene lakukan walaupun berada dirumah...
Jaga aurat dibulan yang mulia...
Besabar dalam apa jua dugaan yang mendatang...
Ingat zakat mesti ditunaikan supaya hidup diberkati di mulan yang mulia...


Moh kita berpantun,

Sangatlah Cantik Kain Pelikat.
Di Pakai Orang Pergi Ke Pekan.
Puasa Ramadhan Sudahlah Dekat.
Salah Dan Khilaf Harap Di Maafkan.