Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 31 Disember 2008

HeppY New yEr


*$%^#@&*&$@^% Blang Blang Blang!!! ~~ ............waaaahhhhhh Tepat pukul 12.00pg ne Tahun Baru ( 2009 ) menjelme..Usia pun nak menjelme tua jugak..huuu terase teramat - amatlah dewasanya aku ne...Walaupun usia mematangkan fikiranku tapi hatiku tatap kearah keanak - anankkan raybina the the the..Sungguh memalukan statement aku ne the the the...Biorlah ape orang nak cakap yang penting Aku tatap Aku....Harap - harap Tahun Baru ne memberi keceriaan dan keindahan dalam hidup...( amin )...** Korang pun same ekk mendoakan kesejahteraan aden ne the the the**... Apa azam tahun baru korang? Aku ermmmmm........The the the Aku lom fikir lagilah azam aku tahun ne..Tak sempat nak fikir the the the....Harap semua yang dilalui menjadi sweet memory...Heppy - heppy jugak tapi jangan keterlalu mengikut kehendak ati...Berwaspadalah ketika menyambut Tahun Baru...Mane taknyer mesti ade manusia yang lupe ingatan bermaharajalela di tengah - tengah ibu kota....Weng sana weng sine kononyer nak tunjuk bagus nak jadi mat rempit terhebat....last - last diri sendiri yang terkorban..Orang nak hidup pun terkorban same...Jauhkanlah daripada keluarga ku, Selisih 44 malaikat....Jadi ingatlah orang tersayang..Hidup hanya sekali...Kalau mati masuk syurge tak pe gak...Ne dose belambak - lambat..Nerakelah jawapanyer huuuuu, sengal....Bak kate Nabil * Lu FkiRLaH sEnDiri *.....SELAMAT TAHUN BARU ( 2009 ).....YIPPYYYY........ The The The..



** MaYa_LiStRiKs **
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ..::

Tiada ulasan: