Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 16 Disember 2008

LuaHaN HaTi ...

Perghhh..~~ letih tol otak aku arine
Payah gak ekk nak wat blog sendiri
Semua bende aku godek
Sib baik gan berkat kesabaran aku nie
Siap gak blogspot yang aku cipta
Berjodol “ http//mayalistriks.blogspot.com
Walau pun tidaklah secangih gan blog – blog
Yang ada kat malaysia ni tapi aku tatap bersyukur ( amin..~~ )
Sila – sila lah berkunjung di sine memberi pendapat
Dan idea yang bernas – bernas ekk


***********************************************************************
Next..!!


Badan aku pun penat arine
Keje menimbun tak larat nak habiskan
Rase nak menjerit pun ade nak mintak tulun
Tapi tak de sape yang nak tulun
Nak tak nak kene gaklah kerahkan tulang empat kerat
Yang berase sengal – sengal ne



************************************************************************
Next..!!


Perut pun lapo
Tapi tekak tak lalu nak makan
Agaknyer gan care ne lah aku boleh mengecikkan badan aku
Yang tak berape nak beso sangat ne..the the the


Arghhhhhhhhh….aku dah bosan… amy search



** MaYa_LiStRiKs **
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ..::