Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 27 Januari 2009

RutEN

sejuk nak mampus… haktuihhhhh…adehhh..tanganku dah nak membeku akibat daripada suhu katulistiwa menurun 0.6% huuuuu..arine aku OT ma..dah tige ari aku duk umah membute..naik sembab jugaklah pipi ku yang gebu ni..the the the..rutinyer :-


6.00 pg ~ sembahyang subuh

6.30 pg - 8.45 pg ~ sambung balik membute ***

9.00 pg ~ haribaa mandi le sambil layan memerot… the the the

9.45 pg ~kemas umah,sambil main gan 2 hero boy yg comei, basuh n sidai baju,layan tb sambil makan n masak tuk tengahari ( aku pembantu je time masak, bab goreng2 bagi kat aku mesti sedap punyelah tak hangus beb ) ( bab gaul2 godek2 kuah akulah yg rajin the th the )

2.00 ptg ~ solat n sambil layan tb mate pun tak tentu arah cari bantal
( bahagianyer )

5.00 ptg ~ bangun sbb perut terase pedih gile tahap gaban, solat, sambil bersantai gan ibu ku dengan gosip2 hangat..the the the

8.00 mlm ~ berite terkini ( tagedi yg xhbs2 melanda dunia naik pening pale aku nak fikirkan msalah negara huuuuu )

12.00 pg ~ membute le

tu jelah rutin aku semperne raye cine ne..sbb tu arine aku datang keje sekurang2nyer leh tambahkan duit poket aku, nak mantapkan kate idamanku..kuang3x…



motifnyer :- buahtlah keje yang berfaedah daripada membengkakkan mata


** MaYa_LiStRiKs *
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ..::

Tiada ulasan: