Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 14 Januari 2009

Ya ALLAH

Ya Allah, Penguasa Langit dan Bumi, Ya Allah Pencipta Arasy... Ya Robbul Alamin, turunkanlah singa-singa Mu Ya Allah bagi membaham mereka2 yang menzalimi hamba2Mu Ya Allah. gentarkan lah mereka yg bersekongkol dengan yahudi, amerika dan para munafik dan kerajaan-kerajaan toghut dengan ngauman singa2 Mu Ya Allah.

Ya Allah dzat yg tiada tandingan, sekalian makhluk hina dan lemah di depan mu Ya Allah, berilah jalan dan kemenangan kepada Mujahiddeen dan Hamas. bebaskanlah Palestin dan Al-Quds. semarakkanlah perjuangan mujahiddeen di Palestin, Khurasan, Chechnya, Somalia dan seluruh bumi mu yang dizalimi tangan2 toghut dengan darah syuhada yg semerbak kasturi... penuhkanlah hati2 mereka yg berjihad fisabilillah dengan keberanian dan semangat Amirul Mukminin Sayyidus Saydina Emr Hamzah. berilah mereka kekuatan seperti Muhammad Ali Hanafiyyah dan Khalid Al-Walid. Ya Allah... berkatilah Ulama2 di dunia yang tidak berhenti menyeru ke agamaMu...

Ya Allah... selamatkanlah Muslimin dan tanah suci Mu Ya Allah... dari Yahudi dan Kafiruns sekalian!!! Ya Allah, sampaikanlah seruan jIhad mu ke hati2 mereka yang terlena.... Ya Allah.... Ya Allah... YA Allah... bantulah kami kembalikan kesucian agama kami dari yahudi, amerika, kufur dan fasad!



** MaYa_LiStRiKs *
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ..::

Tiada ulasan: