Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 2 Februari 2009

KawEn

Akhirnyer selamat gak kawan aku ne di ijap kabulkan semalam…walaupun banyak dugaan yang melanda kalau dah ditakdirkan jodoh seseorang tu tak kemane pusing2 kesitu jugak..alhamdulilah..semoga u all berbahage sampai keanak cucu….amin….same2 padan sama2 cantik…walaupun ujan melanda tu tandanyer kurniaan daripada ilahi…

Nak dijadikan cerita, aku bertemu jugak dengan sesorang yang aku penah kenal dulu….aku hanya tersenyum melihat gelagatnyer bile berhadapan….tak banyak berubah..dia adalah dia….walaupun kami tidak semesra seperti dulu tapi aku tetap cool beb….nak gelak pun ade tapi tahan je…cover muke yang tak berape nak cun ne.the the the….

Ujan turun dengan lebat….badan dan perasaan tak tentu arah n tak ada hala tuju…dalam minda ku hanya gerai buah yang berada ditepi jalan rawang menjadi sasaran…yam yam sedapnyer…selepas makan dan bersalam mesra..aku dan temanku begerak meninggalkan lokasi…tibanyer kedestinasi dituju, aku membeli buah longgan rm 10 inggit, 3 kilo….dengan hati yang girang tibanyer jua aku diteratak yang usang..( * umah aku leeee… )


Motofnyer : bilelah aku nak kawin huuuuuu ~~~~


** MaYa_LiStRiKs *
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ..::

Tiada ulasan: