Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 10 Februari 2009

KerJE


Keje keje keje..aku mencari keje..dimanakah dikau keje..
Keje ku menjenguk kiri dan kanan mencari keje..harapanku hampa..
Keje yang menimbun selame ne sikit demi sikit telah aku dan rakan2 ku
Cantas…hebatkan the the the…hinggalah keakhir hayat keje mengakhiri zaman
Pekerjaanyer…wah ape aku merepek ne the the the…sebenarnya otak aku ne
Dah bengOng..dulu keje memang banyak, sampai naik pe’dup aku nak buat..
Tapi hari ne keje tak da..wuahahhahah sedis bak kate pepatah “ makan gaji bute
Beb”, persoalan dihati :-

**** nak cuti _ masih awal lagi..rugi ooooo
**** nak dok lepak2 sambil borak _ hiss membuang masa
**** nak g shoping di sogo _ cewah banyak duit ko!! mmg cari maut kene tangkap weyyyy
**** nak dok tempat je _ maunyer lebo ponggong aku ( org kerajaan memang lebo pun asyik duduk je huuuuuu )
**** nak behenti keje _ memang cari maut keje gilO namenyer, org sebok cari keje aku sebok behenti keje
**** nak bace paper _ kene cop ingat opis bapak ko ke???

Apelah aku nak wat neeeeeeeeeee……sasaran tahun ne aku rase memang
Merundum maut punyelah…bos!!~~~ ko terimalah padahnyer akibat daripada
Bos2 kecik yang rase dirinyer hebat nak mampus..haktuihhhhh….




Musang Berjangut

Malam tadi layan cite musang berjanggut…cite tu memang nak naik muntahlah
Kalau diikutkan tapi aku shok tengok cite tu…p.ramlee gunekan tektik helah dia
Mencari pasangan….kan best klu zaman sekarang ne ade lagi manusia cam
Tu…berbudi bahasa dan bersopan santun..tak macam laki zaman sekarang main
Saper je tak beragak2…..hampeh tol…



motifnyer : - ApE maU BuaT~~~~


** MaYa_LiStRiKs **
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ::..

Tiada ulasan: