Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 3 Mac 2009

pErsaHabaTaN

Ape yang korang semua tahu erti sebuah persahabatan???.... Adakah ianya beerti bagi anda??
Cewahhh main soal2 plak..mcm ade orang nak jawap….sengal plak rase..the the the…
Harap maaf lah ye jika ape yang hendak saya sampaikan ini akan menguis ati perasaan
Pembaca terbabit..huuuu….

Sebelom ne aku dengan die hanya kawan biase..yang tiada ikatan p……?? Yang sah…
Tapi lame kelamaan perasaan tu mule menghormati dan menyayangi antara satu sama lain..
Rahsia, rindu, geram, dan dendam menjadi simbolik persahabatan kami….waktu dulu
Aku penah bekawan gan somebody..tapi hubungan kami ade sedikit perselisisihan….tapi
Tu hanyalah kisah silam arghhhhh usah dikenang…..

Walaupun ade pengseketaan sedikit disebabkan orang ke-3, hubungan kami menjadi huru hara..
Memang dugaan gila lah….nak je aku tonyoh pihak ke-3 tu kat lobang jamban..tapi fikir balik..
Huuuu xbaik dol “dose”…mane taknyer klu korang kene tuduh pun tanpa sebab korang mesti
Naik angin kus..kus kan…tuk meredekan keadaan dan pergolakkan, memberku memberi
Sejambak bunge yang takkan mati2 tuk selamanya ( bunge kain le huuuu )…terharu, membiru,
Tergaru jugaklahm aku menerimanya….sbb teruje x penah time bunge….the the the…
Now hubungan kami dah pulih sedia kale..semua dah mengaku kesalahan diri masing2…
Yang penting sekarang hepy….tengoklah dibawah nie….cantikkan..? Comel cam tuannyer
Jugak….the the the..End..


motif : jaNgaN jaDi kaTak baWaH tEmpurOnG..




** MaYa_LiStRiKs **
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ::..

Tiada ulasan: