Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Khamis, 28 Mei 2009

akO ( ^ ^ )

Pagi ne rase seronok sangat..nak tau nape?? biarlah rahsia…aku tak sangka perkara yang selame ne aku jangkakan tak akan berlaku, tetapi berlaku jugak…sudah sekian lame aku nanti – nantikan akhirnya menjadi kenyataan walaupun bagi aku ianya hanyalah satu permainan…itu pun dah cukup bagiku merasainya dan menjiwainya…the the the…

Kalau nak diikutkan hati tak melerakan dengan usia ku sekarang..tapi demi ingin mencari pengalaman merasainya, aku kuatkan hati menerima ketentuan jalan yang dicipta untuk mu yaALLAH…di awalnyer semua nampak sempurna tapi bile terase bosan mula lah hati ingin berubah arah…nafsu..nafsu…semuanya kerana nafsu…bukan aku sengaja ingin mengambil kesempatan kepada manusia dimuka bumi ini…tapi kerana manusia – manusia ini jugak aku senang berubah hati dan perasaan..dikesempatan ini aku ingin menyelami lebih mendalam lagi ape itu erti kehidupan sebenar…


motif : mEmOri tErindaH..

** MaYa_LiStRiKs **
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ::..

Tiada ulasan: