Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 17 Jun 2009

AnuGEraH..MySpace


Dialom Amorey : -

bos kecik : faridah ooooo faridah ..........
ako : sape pulak panggil name penuh aku ne...... yer saya
(x sesuai)
bos kecik : meh sine kejap
ako : hiss...menyebok betol!! mesti nak suh aku buat keje die lah ne....

( kaki melangkah dengan longlai, sambil mulot kumat kamit )

bos kecik : aku nak gambar berukuran paspot, sekeping
ako : looo nak wat pe gan gambar sy tuh!!
bos kecik : aku nak masukkan dlm surat khabar, nak siarkan gambo ko sbb suke sangat melawan cakap aku...( sambil senyum sumbing )
ako : alamak bile mase plak, mane ada arrr ( dengan muke sengal )
bos kecik : tahniah, ko mendapat Pekerja Anugerah Cemerlang bagi Peringkat Bahagian Ibu Pejabat
ako : haaa...biar betul hahahahahh!!! mcm ku x percaya name ku disenaraikan dlm sekeping kertas..
bos kecik : 16 Julai 2009, PWTC ko kene naik pentas ambik Anugerah...ok
ako : wokey2.... (kaki melangkah diiringi doa - alhamdulilah : ))


huuuuu betol2 aku tak sangka aku boleh terpilih, nak kate bagus sangat ramai lagi yang bagus...tapi org cakap dah rejeki tak boleh gak nak tolak..nak x nak dengan muke sengal aku terima jua...aku harap x delah org pertikaikan dengan penghargaan yang akan aku dapat ini...bukan Bodek, bukan Mengampu dan bukan Nak tunjuk2 diri bagus....tapi berkat kesungguhan dan kejujuran bekerja alhamdulilah ini lah hasil yang aku perolehi...
terima kasih mak sbb melahirkan dan mendidik n terima kasih kawan2 kerna mendoakan kejayaan ku.... warghhhh........nak nangis...


motif : aku dah dapat korang bile lagi.... :P

** MaYa_LiStRiKs**
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ::..

Tiada ulasan: