Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Khamis, 4 Jun 2009

sEngaL

Hari yang memenatkan..setelah dua hari menduduki peperiksaan di IKMKL.. kononyer nak naik pangkatlah..ermmm cita2 tinggi tapi ikut nasib lah ye... klu ade rezki insyallah dapat...soklanyer memang mencabar gila..sebab mencabar tu tuk orang yang tak bace buku n tak dapat cari jawapan..padahal dah ade terpangpang depan mata ( sengal )..yang paling tak tahan dengantangan aku ne..macam budak baru belajar menulih..punyelah compang camping...ikut sedap akunulih je...( buruk nak mampuh hakkktuihhh... )..yang si pemeriksa tu boleh nengok aku nulih rase nak sepak je bontot die..dah lah aku tengah mengelabah ade ati nak gintai2..




paper pun semuanya dah selesai....doakan aku ye kengkawan...muahhhh...balik dah sok nak g balik kampung..yahoooo...pastu nak g kluang ijal sepupu aku tawin...hehe..


motif : Bila Aku Nak Tawinn : (

** MaYa_LiStRiKs **
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ::..

Tiada ulasan: