Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 7 Julai 2009

huuu..tamparan hebat MySpace

Semalam aku tak sangka pekare ini akan terjadi....orang yang paling aku sayang dan yang paling aku harapkan dengan sekelip mata menghancurkan hati dan perasaan ku kepadanya...aku betul2 kecewa...kenape perkara ini harus terjadi....

aku : bau ape ne ko .....??? ye
dia : tak lah
aku : ko bior betul?? baik cakap...
dia : tak!!
aku : ( aku tak percaya aku bau sesuatu ditubuhnya )..aku ciom rambut,tangan,mulut memang aku sangkakan bende tu.....n ( satu lagi tamparan hebat yang selame ini aku tak penah lakukan sewaktu diusiaku mcm dia )..... apa bende ne sape buat ne???
dia : ( hanye berdiam dan beserah )
aku : aku kecewa betullah dengan ko
dia : ????? ( tiada tanda tanye )

sampai saja di destinasi aku terus turun tanpa berpesan walau sepatah ayat sekalipun yang sebelum ini selalu aku sebut sebutkan....air mataku ingin menitis tanda kekesalan dan harapan yang hampa....setibanya aku disuatu tempat aku bagaikan hilang punca aku terus menangis dah terus menangis kenape mesti jadi mcm ne aku gagal mendidik dia aku gagal menjadi seorang ......., kalau arwah ayah masih ada mesti perkara ini tiada berlaku...

abang?? hanya pada nama tapi pada tanggung jawabnya...sekiranya ibuku tau perkara ini mesti die marah dan kecewa....

motif : beringatkan sebelum melakukan perkara yang melibatkan masa depan...

Tiada ulasan: