Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 6 Julai 2009

lewat..MySpace

Pagi pagi buta dah suruh aku meradang, sib baik kaki aku tak hinggap kat kepala driver bas SJ pagi tadi...punyelah sengal..jam menunjukkan kul 7 pagi aku masih diwarta lama...hati punyelah tak tentu arah mcm nak terkeluar dari dada....setan betol tak jalan2 plak memang aku menyumpah tahap gaban arine..orang kata setapak kite cari rezeki dapat pahala..yang aku arine dapat dose sebab pagi2 buta dah menympah orang....7.20 baru gerak...hati dah leger..punyelah sengal aweks die call ckp tak keluar lagi...kene tunggu lagi..mangkuk kuali periuk belange betol...sampai kat chow-ket si aweks ne nak kuarkan duit plak kat bank..memang bangsat...kalau pasne die buat lagi..aku memang tak teragak2 nak ambik tindakkan nak adukan kat pihak berkuase..mamposlah sama luuu..haktuihhhhh punye driver SJ...pe lagi memang sah sah aku lewat arine....


motif : jangan naik bas SJ sememangnyer sengal lagi bodoh....


** MaYa_LiStRiKs**
..:: HaK CipTa tErpELihaRa ::..

Tiada ulasan: