Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Jumaat, 7 Ogos 2009

kaTE HiLaNg..

keluar je rumah tengok2 kate dah tak de kat parking..punyelah mengelabah sah2 kate aku kene kebas...sapelah yang busuk ati...setan jahanam punye manusia...kalau aku dapat memang aku cincang kapla dia sampai hancus...hati dah mule resah, pe lagik bejurai2lah air mata pompuan aku..ape aku nak wat ne...tulah nyawa aku dunia akhirat, utang kate tu dahlah dah habis...warghhh senang lenanglah die kerjekan kate aku.....tibe2 tenenet!! tenenet!! ape bunyik tu ' jam'...uper2nyer aku mimpi......muahahhaha lege rase ati....bangun2 terus menuju ke tingkap gintai kate ade ke tidak..alhamdulilah ada lagik die kat citu....taik betol aku mimpi upernyer..klu betol2 mampos aku...hahahahahah......

cite kat mak...die leh gelak...sabo leee....ciom tangan mak pipi dan peluk terus g keje......kahkahkah..


motif : kuncilah kate tu baik2 sok dah tekene baru nak menyesal...padan muke..

Tiada ulasan: