Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Sabtu, 12 September 2009

Diakhir Garisan

Harine jugak hati gua rasa sedih, gua borak dengan sorang mamat ne yang dah hampir 7 tahun gua kenal, dan kata2 die hari ne memang menguji tahap kecekalan hati gua, die hanya melafaskan perhubungan gua dengan die hanya sebagai kawan tapi paling rapat, dengan alasan yang memang munasabah tetapi ade jalan penyelesaian yang mana boleh diselesaikan, gua hanya seorang pompuan yang berjiwa lemah, gua tak cakap banyak hanya bersetuju dengan cadangan yang diberikan, dalam hal ini gua tak nak dicop pentingkan diri sendiri, kalau betul die cintakan gua dia akan jadi milik gua suatu hari nanti, gua cakap dengan die hanya die sorang sahaja yang bertahta dihati gua selama ini tiada yang lain ( walaupun gua ada gaklah berlaku curang ngeh..ngeh ) die sedih dengan apa yang terjadi siap mendoakan agar gua akan bertemu dengan lelaki lain, diakhir garisan gua hanya mengia kan sahaja perbicaraan ini, gua menitiskan air mata hanya kerana seorang lelaki yang gua amat cintai, kalau dengan itu dia dapat melepaskan segalanya dan terima ketentuan Ilahi gua terima sedanya...

Gua sedih sangat ne.....gua dah tak de mud nak wat keje.....anggaplah masa yang gua buang ne dapat diterima diakhirat kelak.....


nota : barang siapa berhajat nak masuk line time ne, gua terima seadanya, cuma gua kene intiview dulu baru gua pertimbangkan....mcm siot....

Tiada ulasan: