Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 29 September 2009

Jantung Pisang

Selamat Hari Lebaran - Arine genap 11 ari kita beraya, gua rase mcm tak percaya, mane taknyer pose menghitung hari, bila beraya tak sedo dah lama.

Tahun ne gua raya mcm biasa, nak kata hepy tak jugak, tapi mmg tak hepy lah, gua pun x tau kenapa perasaan tu leh ujud dalam minda gua, gua sedapkan ati mungkin tak ramai balik kpg tahun ne, tapi sebaliknyer gua dah tue hahahha, dah x de perasaan nak raya mcm bebudak dolo, mati kutu gaklah duk kat kpg 5 ari, dah le panas terik, tapi kenangan yang gua tak boleh nak lupa, gua pegi kebun gan adik gua, konon2nyer nak panjat pokok duku, tapi bende lain yang gua ambik ' jantung pisang ' gua memang suka makan bende tu, gua suh adik gua ambik memang payah gila, mcm2 cara kami buat tapi tak berhasil, dpendekkan cerita adik gua panjat moto terus kait benda tu, yang tak leh tahan tu badan semua gatal2 akibat terkena getah pisang, mengelupur gua gan adik gua balik, gua tunjukkan hasil usaha yang kami dapat, atok gan mak gua tersenyum sumbing, gua ckp leh lah buat hdangan thari + dicicah gan air asam, perghhh sehingga menjilat kaki, memang best arr masa tu...he he he..

Gua banyak nak cita, tapi msyarakat sekeliling gua cemburu dengan kemewahan yang gua dapat, gua beransur dulu la.



nota : Memori Tercipta

Tiada ulasan: