Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 16 September 2009

Lalalalalalalal

Gua rasa hepy arine, lu mesti bacekan blog gua yang kat bawah ne, pada mulanya gua rase mau mati setelah apa yang dibicarakan, tapi bila fikir balik, gua rasa gua lagi selesa dalam keadaan mcm ne stay friend sampai bila2, dia layan gua pun baik gila mcm naik gila dah gua rasa ( ngeh..ngeh.. ), gua harap bior lee sampai bila2, sok gua gan die nak dating kat satu tempat, lu olang jgn fikir bukan2 la, tempat date gua ne suci lagi murni di tanggung halal beb, nak senaraikan ape topik pebualan gua gan die la, takut bila borak gua gan die terkedu, adehhh sure gua rase tak shok, lu olang diluar sana doakan kejayaan gua ye tuk mengubat hati gua yang stay tak berape nak berdarah ne, tapi pedih cikit arrr..

3 hari lagi kite sebagai umat islam nak Menyambut Hari Raya, gua sok awal2 dah nak cabut, rasa malas nak tinggal lama2 dalam opis, nak mengadap muke2 manusia yang gua rasa gua menyampah ( bukan semua sesetengah je ), petang ne member gua ajak buka kat luar, waduhhh gua tinggalkan my mum gua kat umah, guwa sedih arrr, gua nak ajak die g makan kat luar tapi die menolak katanyer ' banyak lagi lauk kat peti, membazir jelah ' waduh gua cian kat die, gua x nak tengok die penat, walau apapun gua harap mak gua tak lah berasa hati dengan gua, gua teramat2 lah sayang kat die...LOVE U MY MUM...

nota : yehyeh..dah nak RAYA....hipieeeeeeeeeeeeeeeeeee..

Tiada ulasan: