Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Khamis, 3 September 2009

Majlis Dato

Salam muhibah...gua arine makan bersama KP (ketua pengarah MARA)..sebenarnya gua pun segan nak join dorang makan..tapi bila gua fikir balik makanan sudah semestinya mantap enak sie..so rugi kalau tak sapdek..sape nak kasi makan bulan pose mcm tu..tapi tetap tak buleh celen gan mak gua masak arr... the the the..

jam menunjukkan kul 7.35 pm gua stay ada kat opis lagi melayari bahtera internet..bila lah member2 gua nak kasi tau majlis kenduri makan bermula..perut dah bunyik2 tanda beri amaran..sambil musik computer gua mendendangkan lagu2 raya..gua fikir mak gua mesti sedap mengadap juadah...kecur gak arr air liur ne..waduhhh..x tahan perut dah medidih tahap gaban........

gua harap lu KP bahagia arr gan persaraan lu...gua harap lu heppy gan isteri baru lu kat JB, SELAMAT MAJU JAYA N SELAMAT BERSARA ....... untuk lu gua kasi lagu ' Pergi Tak Kembali' ( Dato Nam Martinin)




nota : jasamu tetap gua kenang beb

Tiada ulasan: