Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 14 Oktober 2009

1 Jam..

Semalam sekali lagi gua tido hanya 1 jam..pelik jugak gua rasa..ermm fikir balik mungkin kesan sampingan ubat yang gua mencekik sejak akhir2 ini..nak dijadikan cerita gua godek2 hp no. 013 pastu capai no. 012 gua nengok ada m.call nombor memang gua tak cam..( mangkuk mane plak yang gatal mlm2 buta ne, no. 012 ne tak ramai yang tau )..gua mcall no. 013 gua..ada tindak balas..gua kasi msj ;-

gua : boleh bekenalan?? (ayat simbolik gua nak sarkap jarang die)

bro : sapa ne? mana dapat nombor?

gua : (aik….soal gua plak)..tadi lu yang mcall no. 012xxxx...boleh gua bantu..hehehe

Tanpa membuang masa terus call gua..gua tanye sapa? di kasi tau nama dia man..dalam otak gua ligat fikir nama kawan2..rasanya ada tapi x kan die x kenal gua..lps gua habis membebel bro tu ckp no.hp gua sama dengan dia cuma satu no. je bertukar..

gua : 012-24(2)64xx (no. belakang yg sama, rahsia)

bro : 012-24(3)64xx (no. belakang yg sama, rahsia)

Gua jadi hairan, siap nak beli no hp gua..mane boleh beb no. gua suka tu…kononyer gua malas nak layan..tapi bro tu nak berkenalan..umur 26, keje tarik kate rosak, duk Melaka ( lezer dol mulot org sana jgn mare!!), gua x heranlah semua tu..yang pasti gua ckp gua budak sekolah baru lepasan SPM..klu gua ckp gua dah dewasa panjang plak citanyer..layan punya layan gua rase bro ne dah lobeh siap x segan silu ckp bende bukan2..sah2 meroyan..gua layankan jugak memandangkan bijik mata gua tak leh nak lelap..puas gua ckp gua nak masuk tido..tapi tetap degil nak layan gua..diakhir perbicaraan bro mintak maaf klu terckp tah apa2..gua yekan je sbb gua x berminat dengan manusia yang tah apa2..gua of f fon..terus masuk jamban sbb tak tahan dengan bau busuk mulot die..(dlm fon leh bau ekk!! fikir arr sendiri pe gua buat the the the…)


nota : kalau ada org mcall atau msj dengan nombor yang x pasti, abaikan je..anggap tersalah nombor..hanya org gedik santai je yg layan mcm gua mlm tadi….hampeh..

2 ulasan:

Nolascqoe berkata...

salam...
errkkk buleh juga jadi lagu tu huhuhu

maya_listriks berkata...

uikkk lagu pernyer....

cuba lu cipta sikit puisi2 yang gua taip tu..nak gak tau..the the the..

gua dh add lu..lu kasi add gua ekk..
salam pekenalan beb...