Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 6 Oktober 2009

28 September 2009






Inilah gambo sepupu gua..kononnya majlis risik merisik..takdelah gua nak datang..upernyer haa hambik ko dah mcm majlis pertunang pun ade..nak je gua sekeh pale die sampai senget2..sib baik dah selesai..
Sedih gak bile nengok die dah lepas 1 sepsi..la ne tinggal gua sorang je tak lepas2 lagi..harap2 bio lee cepat..idak le gua gigit ibu jari kaki..ngeh3x..doakan gua ekk kengkawan..
Hope lu dua olang itu heppy sampai akhir ayat woo..cowy arr gua tak dapat nak datang majlis lu..gua nak datang sebenarnya cuma masa je takde ( padahal gua x reti nak g umah die hushhhh diam)..nanti lu tawin gua gerenti habis2 'an arr tolong lu..insyallah the the the..
nota : klu nak kawin cepat..petuanya ( gedik-gedikkan diri tu cikit ) baru orang nampak huuuu.....cowy beb gua ciplak lu punya gambo..buat kenangan gua..

2 ulasan:

Jard The Great berkata...

uwaaa.. kena gedik-gedikkan diri ka utk kawen awal?

gue tak pandai ar kalo camtuh.. gamaknya kawen lambat la aku.. nwyas gud luck.. ;p

maya_listriks berkata...

tak delah gedik lobeh2 beb..setakat sedap mata memandang ok arrr..

yang penting lu kene percaya setiap insan ciptaanyer akan ditemukan jodoh..lu x yah risau arrr lu kasi doa banyak2 ok..

gua pun same xde pasangan lagi..the the the