Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 28 Oktober 2009

Heppy Besday Yatie.. pisss!!

Arine gua tak keje..coz sambut besday member gua semalam..dah lame gua plan nak buat mcm ne tapi masa jek tak mengizinkan bz teramat2 sangat ( padahal cuti gua dah nak habis the the the..) shok jugaklah semalam mcm2 aktiviti dibuat..antaranyer jeng..jeng...huuu...main tiup2 lilin le n berpozing tak hingat dunia..pas semua dh penat melayan kerenah perangai mcm gampang..aktiviti mengatal n mengedik beroperasi..YM dibukak untuk melihat aksi2 kaum adam bergumbira...memang tak ingat punyelah..mcm2 perangai..tapi gua gan kawan2 gua layankan jek..wlupun gua tau jam menunjukkan kul 4.30 pagi..

Mata gua dah layu tahap gaban..memandangkan ade segelintirnyer tak leh nak membuta..jadi dengan adil semua tak dibenarkan menjemah jendela suram...sampailah kul 6.00 pagi..azan berkumandang menyuruh anak2 adam menunaikan ibadah bersahur..ehhh acah je menunaikan solat..dengan rakusnyer gua menunaikan ibadat dan berdoa supaya semuanyer berjalan lancar..dengan berkat doa gua pagi2 lagi ujan rahmat turun..menandakan gua diharuskan menjadi suriumah tangga yang setia ( aduhh x leh nak jalan ermm cedih )..alhamdulilah..

Perut dah bunyik2..awatlah member2 gua tak moh kedapo ne masak pe yg patut..nak gua buat muke selamber tak patut jugak..gua telanlah ape yang ade..huarghaaaaaaa (mak nak balikk.....)

nota : turun 2kg akibat naik tangga semalam sampai tingkat 15..memang menguji prestasi ketahanan fizikal minda gua..huuuu..semoge panjang umur n dapat jodoh yang sebagusnyer...

Tiada ulasan: