Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 17 November 2009

Bertamu Di Kalbu

Lama rasanya gua tak update blog..just bukak nak balas email kengkawan yang sudi berkunjung..gua ucapkan terima kasih coz menyudikan diri menjadi pren gua..gua hargai jasa baik u all..

Buat masa ne gua ingin menenangkan fikiran..walaupun tarikh keramat yang bakal menjelma tak lama lagi..gua terima seadanyar walapun perit gua rasakan..gua doakan semoga mendapat kebahagian dunia dan akhirat..gua tau penderitaan yang di alama selama ini bakal berakhir..

Masa yang gua habiskan selama ini akan gua isikan dengan aktiviti2 yang gua rasa tak berape suka dan minat..ibu dan kawan2 gua menjadi peneman gua dikala hati kecil ini kesunyian..nanti gua akan tayangkan secara umum aper aktiviti yang gua buat..lu kengkawan doakanlah gua bahagia..

nota : gua tak suka dalam setuasi amok begini...tuk tenangkan jiwa ini gua akan betapa digunung sahara..!!! SELAMAT JALAN : (

2 ulasan:

♥ HeRWaNa HeRMan ♥ berkata...

salam ziarah..

Dunia ini umpama lautan yg luas. Kita adalah kapal yg belayar di lautan telah ramai kapal karam didalamnya.. andai muatan kita adalah iman, dan layarnya takwa, nescaya kita akan selamat dari tersesat di lautan hidup ini

semoga dapat belajar dengan sempurna utk menuju akhirat kekal abadi...

Wallahualam

aYu Luv Mak berkata...

miss wana herman..

betul tuh...kita sebagai manusia kene kuat menghadapi liku2 kehidup..

terima kasih cik. wana herman...