Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 2 November 2009

Jiwa Kacau

Perasaan sepi mencekam jiwa..peristiwa kelmarin ligat bermain diingatan..bukan gua sengaja nak cetuskan perbalahan ini..tapi gua sebagai anak gua harus mempertahankannyer..gua tak nak org cakap kerana nila setitik rosak susu seperiuk (sebelange beso sgt dol).. ehh betul ke perumpamaan tu..gua belasahkan jek..

Gua rasa berkali2 jugak persoalan ini terjadi ..klu sejarah cerita ini dibuka kembali mesti ada hati yang tergurus terhiris menghiris ( berape byk iris2 daa )..gua bukan sengaja nak buat mcm ne..gua terpaksa..klu arwah ayah gua ada tak tau lah ape jawapan yang diberi..gua gertak gua akan tinggalkan umah ne sekiranyer berlaku..sebenarnya gua acah2 je..gua teramat2 sayang akan die..gua tau ati die berbelah bagi..gua bukan tak kasi cuma alasan yang diberi tidak memadai tuk gua terima..

Bila gua fikir balik..menyesal pun ada..ermm tuggulah raya aji ne gua mintak maaf tahap gaban punye…sekarang gua nak simpan air mata tuk stok gua nangis dipagi raya nanti..huaaaa tak leh tahan…walau apapun yang terjadi gua setuju jek lepas ne..gua nak nengok sampai bila bende ini akan berakhir..sok klu budi tidak dibalas gua saund tepat2 kasi batang idung die tercelepuk menahan kesakitan..

_____________________________________________

Dalam gua berhayal..gua terpandang sebuah sijil penghargaan yang baru2 ini gua terima akibat gua mendapat SKT 85% tahun 2008..ermm gua hanya tersenyum bangga dan terimbas kembalik detik2 gua mendapat anugerah cemerlang bulan lalu..dengan gahnyer gua naik pentas menerima anugerah..Dato Shafee Afdal menghulurkan anugerah tersebut kepada gua..hensom gak dato tu..huaaa…alhamdulilah syukur….

nota : nanti gua upload gambo tu ehh..tunggu......

Tiada ulasan: