Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 3 November 2009

Jiwa Kecamok

p/s : kepada sepupu gua, gua harap lu jangan kecik ati coz gua x dapat jumpe lu..gua tol2 banyak keje..gua harap lu paham k...

Akhirnya siap jugak keje gua..dah naik juling mata ne sejak dari pagi tadi mengadap komputer..mcm2 bende yang dorang suruh ubah..ne lom lagi ditunjukkan kat pengarah..gua rase sampai esok pagi pun lom fainel..ade jek nak diubahnyer..klu ayat tu power tak per gak..ne lagi memeningkan..

Gua dok tunggu kawan gua ne..so gua releks2 res2 kan otak sambil menyanyi2..lalalalalalal...

_____________________

Kenangan bersama denganyer gua tak dapat lupakan..gua hanya mampu pendamkan perasaan ini..gua bukan manusia yang pandangkan pangkat dan harta yang penting keihlasan..gua doakan lu masih lagi mengharapkan kehadiran gua..disamping itu gua dapat jugak tompang sekaki..klas gitu...yang dikasihi En. Din ( Y.B. Dato' Saifuddin bin Abdullah, Timbalan Menteri Pengajian Tinggi )...

nota : gua harap2 dielah..klu bukan die gua angkat tangan undur diri...wacaaa......

2 ulasan:

StingRay berkata...

testing balik..testing balik.

haha

aYu Luv Mak berkata...

StingRay - uikkk balas balik nampak..hahahah....