Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Khamis, 17 Disember 2009

Angin 1 Badan

7.30 pagi selamat sampai kedestinasi yang tuju..

***********

Arey : Asal kamu tak pakai tudung??

Gua : Suka ati arrr nak pakai ke tidak, sebok je ( sambil buat buka malu2 kere )

Arey : Hanya tersenyum

Gua : His!! asal tiba2 hindu tu tanya soklan mcm tu??

My Pren : Entah2 die minat kat ko kot?? hahhahaha
yang penting dengan hati yang ikhlas, bukan dengan
paksaan.

Gua : Minat?? Podah cikk..takde maknernyer


************

Talam 2 Muka : Alamak!!, akak terbawak balik Yassin tulah, ada kat umah lupa nak bawak sini, Yassin tu tinggal satu je peninggalan arwah. Haritu akak cakap nak kasi pinjam je kan??


Gua : Seingat gua lah, aritu die sendiri yang bagi, siap cakap dengan ikhlas tu..gua diam tanpa sepatah haram pun berkata2..mcm ne punya manusa pun ada Buruk Siku betol..angin..angin..
nota : ingat2lah akhirat sikit..

Tiada ulasan: