Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Khamis, 31 Disember 2009

Dua Ribu Sepoloh

Kita hanya tinggal 2 hari lagi untuk menyambut tahun baru..segala kenangan pahit dan manis bakal ditinggalkan..Apakah azam baru dan matlamat anda pada tahun 2010...??


Meran
azam saya pada tahun 2010..hurmm..nak dapat tetap! haha ( Pekerja Sambilan lagi ma )

Rozila
Tahun baru 2010 dah nak tiba azam tahun lepas dah terlaksana ke...bagi yang azam belum tercapai tu sambung le balik di tahun baru ni tak salah kan...

Otomen Tiga
azam sy taon br 2010 nk dpt kelayakan cuty 20 ary setaon..hehehehe

Quiksilver
pe azam baru crazy cindalela ye...uhuhuhuhuh........ Azam tahun ne nak cari pacar banyak2..kahkahkah

leja
azam ieja nak menambhkan wit simpanan...nak anta mak naik haji...

Peace
kawin!!! klu ble nk jumpe gak org2 yg guna nama2 samaran kat cnie hahaha

Alya
nak kahwin,kena lah kumpul duit dulu,dan kenalah cari yang betul2 sesuai dgn kita,jgn main tangkap muat je.salah pilih,menyesal seumur hidup.biarlah kalau kahwin,sekali je dalam seumur hidup. Azam alya untuk tahun baru 2010 nie,nak sebuah keluarga yang bahagia.alya nak jaga ibubapa alya yang dah tua selagi hayat mereka masih ada.dan alya nak lupakan peristiwa dan dugaan yang pernah alya lalui selama ini.

Chullie
Semoga hubungan dengan Allah s.w.t semakin kuat dan utuh dan semoga tahun 2009 lepas ALLAH terima segala amalan amin

Crazy_Cindalela
amboi2 Quiksiler tanya kita plak... ermmm apa ekk..nak berjaya dlm hidup, nak lupakan segala memori 2009 n nak tawinn. ...insyallah the the the...Doakan yer semuanya berjalan dengan lancar..klu tak jadi tahun 2010, pospon tahun depan lagi dan lagi...

Sherry
Ape? crazy cindalela nak kawin? sian jejaka single........terus menyepi kan diri ni. pegi mana ek? SELAMAT TAHUN BARU SEMUA.....Semoga apa yang dihajatkan/impikan menjadi kenyataan.

Azam Alya
untuk tahun baru 2010 nie,nak sebuah keluarga yang bahagia.alya nak jaga ibubapa alya yang dah tua selagi hayat mereka masih ada.dan alya nak lupakan peristiwa dan dugaan yang pernah alya lalui selama ini.

Liana
"SELAMAT TAHUN BARU 2010 SEMUA" 2009 mengajar saya erti kehidupan sebenar dan sangat berharga bagi diri saya. Harapan moga tahun baru yang bakal menjelma menjadikan diri saya tabah dan lebih bersemangat. 29:2 Apakah manusia itu mengira bahwa mereka dibiarkan (saja) mengatakan: "Kami telah beriman", sedang mereka tidak diuji lagi? So yang baik tu datang nya dari Allah dan yang buruk tu datang nye dari diri saya sendiri. Moga saya menjadi insan yang berkualiti kepada agama, bangsa dan negara.


nota : inilah antara jawapan-jawapan yang gua soal siasat sewaktu dengannyer.. 2010 TUNGGU GUAA!!!!>>>>yahoooo................

Tiada ulasan: