Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 28 Disember 2009

Pisang...??

pagi tadi cekodok goreng suam menjadi santapan perut gua... " hati girang sbb dah lama teringin nak makan cekodok..nak suh mak bt x sampai ati..nak gua buat ermmm tak menjadilah..so gua biorkan hasrat kempunan itu..akhirnya termakbul..baru gua telan 2 ketol cekodok tu tiba2..satu badan gua sakit2..ditambah senak yang teramat sgt..gua tekan sana sini angin mual keluar..akibat gua menahan kesakitan itu, peluh betina gua keluar.." aduh aduh sakit "..gua cepat2 call mak gua..

gua : hello, mak..pisang sejuk ekkk?

mak : aah, asal..

gua : badan sakit ne, mcm ada angin

mak : lorr..pegi minum air panas..ko dahlah x makan semalam..pastu bla bla bla....

gua : ermm yelah..

tettttttttttttttttt..........................

motif : pisang itu berangin...ingat...!!

Tiada ulasan: