Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 10 Mei 2010

9 May 2010



9 May 2010, merupakan Hari Ibu bagi semua insan yang bergelar Ibu, hatiku terusik mengenangkan bertapa indahnyer menjadi seorang ibu, pergorbanan dan kasih sayang serta didikan yang diberikan, aku menjadi seorang insan yang berguna dan seorang insan yang dibanggakan oleh setiap rakyat, aku pernah mempertikaikan kasih sayangnyer pada ketika dahulu, kerana apa? kerana bagi ku dia melebihkan2kan dan membezakan kasih sayangnyer kapada abag2ku, aku pernah ingin melarikan diri, dengan cara ini aku boleh puasa, aku sering dipukul, dimarahi dan sebagainya, sejenak aku berfikir kenapa semua ini harus terjadi kepadaku, bukan orang lain..

Apabila aku dewasa, aku baru mengerti kenapa semua itu ibuku perlakukan, dan inilah hasilnya, pukul, marah semua itu berguna untukku, aku bangga menjadi anakmu Ibuku. walaupun kini arwah ayah telah pergi, dikau cekal menghadapi cabaran hidup ini, moga hatimu tenang dan sentiasa gembira..

_ SeLaMat HaRi Ibu _

Tiada ulasan: