Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Khamis, 20 Mei 2010

Masa Untuk Mengulo !!

Memandangkan arine aku tak banyak keje,,dan nak nampakkan muke aku ne rajin..maka aku creat blog konon2nyer nak nampak lagi macho...harap-harap pembaca dapatlah menerima ke_update blog ini ehhh..kalau rasa ada bende yang tak sesuai dan nampak bersepah silalah bagi komen yang memberangsangkan disebelah kiri tu..

Nak kata power sangat idak le..budak baru belajo..bila dah dapat belajo satu dua icon tu hepy sangat..bila tak dapat buat icon tersebut rasa nak penyepak pun ada..HTML yang mahluk ne suh creat tak ada kat situ mcm mana tak buat aku hengin..lain kali creatlah betul-betul ip tu..apa kejadah.!!!..

Member panggi makan cekodok..berambus duluk..the the the..

2 ulasan:

Unknown berkata...

pesly, aku nak ckp blog ko canggih gak! tp makin lama aku baca, "i follow u" tuh makin menganggu aku. ermmm..akak keliru dik!!!

aYu Luv Mak berkata...

kak norzakeeda...

yeke mengelirukan...ermm nampaknyer terpaksalah castus nyahkan die dari sini..huuuu .tq my pren..muahhh wala...