Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Khamis, 13 Mei 2010

Tahap Kesabaran Aku Ada Batasnyer Juga !!

Morning,

Arine mule keje balik coz semalam cuti hantar mak ke Klinik T. S untuk membuat chek_up, keputusan yang diberikan amat memberangsangkan, tekanan darah tinggi n kencing manisnya '''normal'' (alhamdulilah ke hadrat Illahi kerana bonda tercinta dikurniakan tahap kesihatan yang baik)..


Pagi2 lagi kene panggil dgn. si polan!!... ermm pantang je nampak muke aku ada je bende yang disuruh..dah mcm pion diarah ke kesana kemari..ada ke depa suh aku masuk kul 5.30..ajenyer gila..aku klu boleh kul 4.30 nak cabut..tak kuasa nak betapa kat sini lama2..aku ne suka dengan kerja yang diberikan..cuma kerja yang ditambah2 ne wat aku beban tuk laksanakan..walaupun aku tak ada laki, anak, cicit, sekali pun jangan bermimpilah aku nak masuk lewat..yang peliknyer tu dah mcm tak ada muka lain nak disuruh..punyalah 104 manusia kat dalam gua ne..muka aku jugak jadi mangsa..yang si PA2 tu pun apa gunanyer klu duk betapa je besarkan bontot kat tempat..tak nak pulak diarahkan jaga si mangkuk tu..memang sistem sengal tak guna otak..lantak koranglah aku boleh jaga ko sampai kul 5.00 je..klu ko poyo sangat pegi mampuslah aku pedulik apa..pagi2 dah wat aku anggin..mmg arine tak dapatlah pahala... MANGKUK AYUN..

Tiada ulasan: