Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 9 Jun 2010

Selamat Pengantin Baruk !!

12hb June 2010, yin menamatkan zaman bujangnyer.. kini semua seusia dengan aku dah berkawin..wah terasa tegugat plak kedudukan...pegi kluang ne sure depa2 semua tanya..bila lagi? dah ada pasangan ke? tunggu apa lagi? cepat2 kawin? soklan2 bangang yang sering dilemparkan..sampai naik muntah aku nak menjawap semua persoalan...haii nasib ko lah melah...

Heee!! rasa malas pun ada nak pegi..ciot betul buat ari sabtu...sah2 cuti aku terkorban..dahlah cuti tak berapa nak banyak...raya pun tak lama lagi..kompom2 seminggu aku ambik nanti...

Mintak2 lah adik aku nak ikut..bukan apa aku leh drive sendirik...belajo folow mefolow ne...i like...hehehe....lagi satu sian kat mak aku sure mabok2...sbb melayan krenah anak2 buah....

Anyware SELAMAT PENGANTIN BARU YIN, SEMOGA KEKAL KEANAK CUCU DEH...

Tiada ulasan: