Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 7 Jun 2010

TAG ~~

TQ Pah sbb mengajar saya cara2 menggunakan *** TAG …..

1. Apa yang anda buat bila dapat tahu member anda tikam anda dari belakang?

*** Rasa nak pijak2 Kapla DIA kasi hancur, pastu campak kat dalam lahar gunung berapi….boleh ke ?? hehehe

2. 6 orang di hati anda...

*** Ayah saya

*** Ibu saya

*** Abang saya

*** Kakak saya

*** Adik saya


*** Kawan2 saya

3. Anda rasa anda comel?

*** Errrr….Comey sokmo…gilak..heheh

4. Single or taken?

*** Lom punya pacar..sedang mencarik…Sapa nak jadi MENTOR sila isi borang !!

5. Blog yang anda suka

*** Blog yang ceria

*** Blog mempunyai kisah2 kehidupan yang menarik

*** Blog infomasi yang terkini dan moden

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?

*** Bulehlah….yang penting sedap mata memandang dan berbau harumm (wangi ok)..cehhh!!

7. Lagu terakhir yang anda dengar

*** Kebahagiaan dlm perpisahan…kita samalah kak izwa…his3x..x tiru ekk…hihi

8. Last text message

*** Dari pingan mangkuk bernama Cain..mencikk sama dia selalu ckp lucah2.i like crazy...aikk….hehe

9. Last phone call

*** Sama my frenzz…plan nak g OU, damansara nak tgok Intrend sambut ulang tahun..tapi hampeh tak jadik..mcm cilakak..huuuu

10. Hari terakhir anda menangis

*** 6hb June 2010, tenung muka mak sewaktu beliau tido, teringat dosa2 yang aku lakukan padanya..Ampun mak !!

11. 5 favourite colour

*** Hijau

*** Merah

*** Hitam

*** Putih


*** Oren

12. Orang terakhir YM

*** Sama Abah ( scubaDivers ), sembang2 ucah…untuk ilangkan tension..aikk

13. Game paling anda suka.

*** Rise Of War, kira games tembak2..gitu…I like so much…!!

14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?

*** Of Couse I like, ingatkan blog aku tak dapat sambutan, upernyer pemes..pahsan gilak !!

15. Anda rasa tag ini best?

*** Best jugak, boleh wat kapla aku berfikir, setelah sekian lama beku, last fikir bila jawap soklan2 lazim nak sah dalam jawatan dan PTK..

16. Tag lagi 10 orang....

Alamak walaupun pemes emes..tapi idak le depa selalu bukak…iseyy aku tembak sapa yang kena…~~

(1) Enchek Brader

(2) Misya

(3) Sham

(4) Zaifah azny

(5) Babycinderella

(6) HapaCrita?

(7) Budu dan Belacan Busuk

(8) Hilang Punca

(9) Emosi

(10) Tanah Haram Untuk Orang2 Berkenaan


ps : Jika ada kesalahan tolong dimaafkan…
sekian..Tompang Lalu ~~ Cactusberduri@blogspot.com

Tiada ulasan: