Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 24 Ogos 2010

Suami Kaki Putar..

salam semua..

my hubby depan aku punya lah baik..seolah2 aku ni lah segalanya...tapi hakiki nya dia lah buaya yg paling pandai ayat pempuan...

bila bercakap semua org akn tunduk padanya...ilmu apa dia pakai aku pun x tau..

pempuan keliling pinggang..kalau dah x nak kat aku..cakap aje lah...tak payah nak tipu2 aku...dia x tau yg segala gerak lakunya aku tau...cuma aku malas nak menyebut dan cari gaduh...maka aku tengokkan aje...

makin hari makin jadi...
kalau sesekali aku ditipu..ok juga lah..tapi kalau hari2 menipu dan berpura2...aku dah x sanggup..

kat facebook naik meluat tgk pempuan2 dia...kalau aku buat cam dia..kenal jantan ramai2 kat facebook...apa dia rasa ....?
tapi aku ni ada pertimbangan lagi...tak nak jadi bodoh macam dia...


p/s : Artikal ini aku petik dari seorang wanita yang hidupnya dianaya oleh seorang lelaki iaitu suaminya sendiri...kenapa perlu ada sikap sedemikian rupa, tidak bershukurkah atas kurniaan yang ALLAH berikan, kenapa jalan ini yang dipilih, bukan kepada si suami ini sahaja, malah ramai kaum-kaum Adam diluar sana turut sama melalikan tanggungjawab yang diberi, manakah pergi kaum Adam yang disanjung tinggi dan dihormati selama ini...????

Tiada ulasan: