Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 10 November 2010

Teknik Mencemuh Orang..

Pantang nampak aku releks sikit, ada je yang tak puas hati, ada je bende yang disuruh, mangkok betol, makanan dlm perot pun tak turun lagi dah suh aku buat keje, padahal keje tu bukannyer nak segera pun, bukan susah sangat nak buat pun, die pun boleh buat, dahlah elaun tak dapat kene pangku plak keje orang, tu pun tak reti bersyukur, kang aku merontak tak nak buat baru tahu padan muka masing2, mentang2lah aku ne tak reti nak tolak keje , boleh pijaklah kepala aku, siot betol, yang die tu makan sambil berpoya2 dengan kawan2 die takde plak rasa serba salah, menyampah betol aku dengan manusia macam ne, baru ada pangkat kecik dah rasa besar sangat, bangga sangat nak memerintah orang, sok allah tarik baru tahu, dahlah semalam aku jaga kaunter memang patutlah banyak keje yang tertangguh, ingat aku goyang kaki ke duduk kat depan tu, bila aku releks sikit kat tempat siap jeling2 tengok aku, senget2 kepala teleng, nak korek idong pun tak selesa, nak je aku tutup cermin depan ne, malas betol nak tengok muke die..tension…tension…boleh naik gila…..stupid..!!

2 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

sabar itu adalah benteng paling ampuh...

Cactusberduri berkata...

ye awk tq...inyallah nnti sy akan maafkan die..amin