Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 8 Disember 2010

Hanya Pada Kau..

Selama ne apa kau buat kat aku, aku terima semuanya, aku tutup kesalahan yg kau buat pada aku..aku sokong kau klu ada pihak yg cuba jatuhkan kau…aku bagi semangat dan masa tika kau perlukan insan untuk meluahkan perasaan...tapi usaha aku sia-sia..aku ingat aku akan dapat balasan kebaikan pada kau..tapi sebaliknya, kau buat aku menangis, kau selalu menghina aku..padahal kesalahan yang aku buat tidak sebesar zahrah..berbanding perbuatan yang telah kau lakukan kepadaku..AKU BENCI KAU !!...AKU BENCI KAU !!..jangan harap lepas ne aku bagi muke kat kau..aku akan keraskan hati ne untuk kau..bagi aku takde gunakan aku berbakti pada kau..arine ko boleh hina aku depan orang ramai..esok tak kena pada kau kena pada anak pompuan kau..aku doakan apa yang aku dapat arine..pasti ada pembalasan..

2 ulasan:

zepah kdg2 cute berkata...

biarla org nk wat ape pon kat kiter..sabar je yg boleh kiter harapkan...

Cactusberduri berkata...

sampai bila pah nak sabar, dh banyak kali die bt mcm tu...skrg time aku plk nak suh die rasa apa yang aku rasa selama ne..baru adil dan saksama kan kan kan..