Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 1 Mac 2011

Akuyangmsihterasa..

Bulan dua dah habis laa ne bulan tiga menyusul...begitu cepat masa berlalu....usia pun makin melonjak.....tapi diri masih muda dan comel...aikk (sdo diri ok)..sapa lahir 29hb dua harap banyak2 besabo coz bulan ne memang tak ada 29hb tersebut....(bunuh diri jelah)

Arine asa tak shok coz kawan pejuangan tak ada...tak boleh nak mengulo....nak tepekek telolong...tak boleh terbongkang sama2.....tak boleh nak lari2 anak bila pegi ke toilet....dll...asa sunyi dan sepi live ini...minggu depan giliran aku pulak nak pegi.....entah macam mana gamaknya.....hope bior lah rasa hepy dan relekskan fikiran.....agak2 kalau ada benda yang menghalang akan aku tepis kuat2 dengan penangan maut ini....(terasa diri belagak)

Sekarang aku malas nak join group meebo, asa macam hidup aku tak tenteram...diburu berbagai2 asa....diluah mati mak, ditelan mati bapak....selamat tinggal kamu sekalian alam maya...aku harap pada si dia janganlah tercari2, mencari2 diri ini....nyah ko dari pandangan hidup aku....(go too hall, demmit)

Tiada ulasan: