Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 2 Mac 2011

Alice Cooper - Racun

Jelajah punya jelajah...tiba2 terjumpa seni kata yang halus seperti dibawah ini.....

I was trying to translate an english song into malay and it sounds so.... fuck up. Here goes:

Alice Cooper - Racun

Kau adalah peralatan jahat
Darah kau, macam ais
Sekali pandang, boleh membunuh
Sakit aku, hang seronok

Aku nak cinta kau tapi tak berani sentuh (jangan sentuh)
Aku nak pegang kau tapi perasaan aku suruh berhenti
Aku nak cium kau tapi aku nak sangat sangat (terlalu banyak)
Aku nak rasa kau tapi bibir kau racun nak mampus
Kau macam racun dalam salur darah
Hang racun aku takmau putuskan rantai nih

Mulut hang, sangat menawan
Sarang kau, aku tertangkap
Kulit kau, sangat basah
Lilit hitam, dalam peluh

I don't belive...teruk betul kata2 tersebut....Ehmmmmmmm !!

Tiada ulasan: