Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 21 Mac 2011

( ^ ^ )

Hati ne asa tak best je sejak tinggalkan mak pegi keje pagi tadi..mana tak risaunya semalam pas anto adik balik asrama..pala die dugal dugal (pening)..agak lama mak tak naik kereta jalan jauh jauh…bila sekali naik memang macam tu le jadinyer…ditambahkan pulak ada merewang umah member die..apa lagi bertambah penat badan dibuatnya…mak aku ne tak boleh renyah renyah..asa hati nak je aku pulang sekarang.…lom sempat aku terjah pintu umah “ asal balik??? mak tak paperlah jangan risau ” aku dah leh agak dah apa yang die nak cakap…cian die…

Baru pas call mak…suara die lemah…huuuu sian sian sianyer….tak sukenyer dalam situasi macam neh…apa aku nak wat ekkk????….semalam masakkan die bubur gan gorengkan ikan bilis + bawang + cili kering..dua mangkuk die tambah…siap tambah servis urut kepala..ingat dah baik tapi pagi tadi stay tak ok lagi….aku nak cuti die tak kasi….alahai peninnyer hati ne…(ati leh pening ke)..aikkk..sabo mak..sat g sy balik….

.
..
...
....
.....

Ramai plak yang beramas mesra panggil nama aku time aku nak mengarang…wat idea aku ilang je…Kurang ajo betol !!

Tiada ulasan: