Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 2 Mac 2011

Ada Orang Gantilah Bengap..

Kalau nak post cerita mesti ada org kaco..kalau orang kaco je mesti time aku nak post...ajanya gila....

anyware...sesampai je aku kat opis..telefon berbunyik bertanyakan pasal somebody..

dia : si polan tu mana??
aku : die xde pegi kusus, langkawi
dia : yeke, bukan dah balik ke, sbb pagi ne ada meting dengan PMN, awak chek betol2 jangan main cakap je, info tu kene betul nnti org call awak cakap salah
aku : rasanya die stay ada kat sana lagi, coz semalam die baru pegi
dia : awk tanya sipolan tu betol2...(dengan nada mcm siak)
aku : yelah, baik..
dia : ok

Aku asa macam nak terajang je..ehh kasonya ayat..tarik balik..aku asa macam nak tembak dengan mesin gun...biar terabur semua bangkai nyawa dia....tak pasal nak bersikap sedemikian hancur musnah mud pagi aku yang hepy..memang betol2 siak punya orang...selama ne aku respek die..coz dari pandangan mata aku die nampak ok..so pasne aku xleh pandang orang dengan mata.. RIAS LARA <<<<<..... pandang mereka2 dengan kepala lutut....dam...aikk..hik hik hik...

Tiada ulasan: