Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 28 Mac 2011

Pinggang & Asid

Eceli aku tak tau napa sejak dua menjak boleh diserang penyakit lemah lemah pingang ehh lain macam je ayat tu…nak kata dah kawin..idak juga “aku masih d*** tau”..duduk pun tak selesa..geliat kiri geliat kanan tak mau pun pingang ne meletop…sapalah nak tolong neh weyyy….

Pull Stop.

masa kecik kecik dulu…ayah suh bawak beras satu guni heret ke belakang…sebulan pingang aku tekehel..ajanya gila menahan sakit…dah macam bongkok sanggul dibuatnya…semalam dah urut minyak gamat pingang belah kiri..pagi tadi belah kanan terasa sakit…baru sat ne pulak semua aliran pingang ne dah sakit sakit…nak sandar pun susahkerusi ne pun satu keras macam badang….ne pun duk melentikkan badan.bagi kurangkan kesakitan...wowww !! kalau penjenayah tengok ne maunya dirogolnya aku…adesss !!...

Pull Stop.

Jumaat lepas terdengar satu berita..seorang staf MARA kene simbah asid masa paking di Bumi Raya…gila nak mati penjahat tu..leh main main asid plak..kalau nak rompak tu buatlah cara nak rompak..ne siap simbah simbah…bodoh nak mampus…dalam satu masa tak silap ramai mangsa terkena…huuuu kalau die nak hiris sikit sikit tu tak pe gak..ne melibatkan muka beb…muke tu penyeri dunia akhirat..kalau dah muka bengkang bengkok maunya boleh jadi sawan nak tengok cermin…moga moga aku dijauhkan dari musibah sedemikian…amin…!!

Tiada ulasan: