Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 14 Mac 2011

Sila Abaikan Apa Yang Tersirat Semuanya Tipu Berlaka

Bila aku fikir shok juga ditempatkan di sini...leh goyang kaki, leh main main internet, leh korek idong, leh singkap kain sampai ke peha, leh garu sana sini, leh cari rambut bercabang, leh kentut dengan kuat, leh menyanyi nyanyi walau tahu suara sumbang mahram, leh belek belek kuku, leh berangan kawin gan anak raja gopal...gila arr best best best...bestkan...tapi bila fikir balik, macam jadi orang suruhan dikerah sana sini...sampai bila nak jadi macam ne...aku bekerja secara ikhlas tapi bila dah ramai ambik kesempatan mulelah hati aku tak gemo..hope lepas ne cukup 6 tahun aku bekerja disini aku nak berambus..nak tinggalkan masa bersejarah di bahagian ini....walau aku sedar aku tak banyak menimba ilmu di sini..apa boleh buat kuli kesayangan so tak bolehlah wat keje berat berat takut tercedera dari mental dan fizikal...aku tahu aku seorang yang gagah perkasa..aikkk




Mulalah tu nak merepek





malu, malu, malu





sekian, terima kasih

Tiada ulasan: