Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Jumaat, 22 April 2011

Hari Jadi Saya ( 22 April 2011 )

Arine genaplah usia saya 27 tahun...(namo malu2 buh usia dlm blog) kini saya rasa dah lebih matang walaupun ada tikanya saya menyampah dengan sikap gedik saya...Ramai yang sudi wish..saya rasa terharu dan ada kalanya ingin menitiskan air mata...selalunya saya tak sambut besday saya...dalam keluarga ada tiga insan yang sabut tahun yang sama 1. saya : 22.4.2011, 2. abg sulung : 25.4.2011, ibu : 28.4.2011..selalunya kami akan sambut masa besday ibu kami..senang sikit cerita sambut sekali tiga orang...save bajet pun ya...

Hope semuanya berjalan dengan lancar....coz arine saya nak pulang kekampung bertemu dengan ibu dan nenek yang amat saya winduiii....

Faridah ayu binti Ishak, hepy hepy hepy besday pada diri kamu, moga kamu diberi keberkatan dunia dan akhirat, cepat2 dapat jodoh, sehat tubuh badan, dijauhkan segala bencana, dimurahkan rezki, panjang usia, dan ceria2 selalu...miahahhaha...sekian terima kasih ...

2 ulasan:

Unknown berkata...

besday budak cute ye..hihihi

cactus_berduri berkata...

sebok je....