Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 11 Julai 2011

Pantai Remis, Selangor






Pantai Remis, Selangor..tidak asing lagi dari buah mulut orang ramai..memandangkan haiwey di rawang sudah dibukak..memudahkan lagi orang ramai menikmati keindahan dipulau berkenaan...hepy walaupun sewaktu itu air laut menyusut ditengah lautan...dah lama aku tak rasakan ketenangan dilaut..aku amati bait-bait keindahan...hati menyusup sayu..bila terkenangkan arwah ayah aku..alangkah indahnyer ketika dan saat ini beliau berada...ibu dan adikku menjadi peneman setia dikala aku kesunyian..beliau amat memahami perasaanku...(cewah mcm nak tulis novel, leh tutup gerai kalau pembaca novel membaca, jgn cilok ok..hehehehh)

cittt...!!

Sewaktu pergi memang kene tinggal gan jiran, sib baik adik aku bijak dengan kawanyer nonet..menyusupi setiap pelusuk ibu kota...akhirnya kami sampai jua..walaupun ibuku menyuruh kami pulang...kalau aku yang drive ketika itu..sure aku undur diri berpatah balik..(pompuan katakan, kecot)...

Remis dikuis..dikorek..dikutip...ada saiz kecik dan besar...fikiran ligat berkata (mcm mana nak makan sedangkan bende ne kecik dan terlalu halus)...aku biarkan saja jawapanku itu tanpa soalan...walaupun penat kami sekeluarga dan jiran terasa bahang kemesraan...begelak ketawa dan beramah mesra...aku lihat riak wajah ibu aku begitu gumbira....alhamdulilah...

Destinasi selepas ini, PD, seremban.....moga-moga hajat ibu, aku tunaikan dengan segera....>>> kumpul duit..yihaaaaaaaa.....

Tiada ulasan: