Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Khamis, 11 Ogos 2011

Perasaan Kucar Kacir

Morning every budy’s…ehh ada orang baca ke blog aku…hehehe…genap 11 arine berpuasa alhamdulilah semuanya berjalan lancar…tapi agak pelik untuk puasa tahun ne…lapar..dahaga…angin….alhamdulilah tak ada..asa hepy jek…Cuma satu jelah dugaan bila jaga kaunter berdepan dengan pelanggan….tekak asa nak pecah…pedih..dok telan air liuk jek….tapi stay menten leh tenyum-tenyum tau..hehehe..

Next..

Pagi tadi dapat tempat duduk belakang dalam bas…aku lihat keliling walaupun dah 27 tahun aku lalui jalan yang sama…aku toleh kanan ternampak satu jam agak cun gak..kecik...tomel tapi arah jam menunjukkan pukul 12.00 beliau mati, tak pasti malam atau siang..tapi waktu sekarang hamper pukul 7.30 pagi…aku tenung dalam-dalam…aku salah atau jam ne yang mempermainkan aku…sib baik time aku tenung jam tersebut minah sing tu tak perasan…sah memang sah jam tu dah habis betri….aku toleh kanan sambil buat buka ketat…aikkkk….

Next…

Dalam situasi yang sama dalam bas…aku terpandang satu wajah…siap pandang dan tenyum-tenyum diikuti jelingan yang manja kearah aku…pe kes nak tenung-tenung aku…aku tunjuk jari tengah baru tau…bila terfikir secara positif…aku balas pandangan itu dengan sayu….mungkin arine aku agak cun…heheheh…sebab tu dak laki tu dok jeling-jeling aku….bas brek mengejut…opocot !!! upernyer aku bermimpi..cittt kurang ajo….

Next….

Asal akak clener ne tak sapu tempat aku…dah banyak kali aku perasan…mentang-mentang aku bagi muka…die wat dek jek…main lalu lalang je belakang ne…kang aku report kene berhenti keje ko kang…takkan aku nak kasi tau ari-ari suh sapu tempat aku…kijam betol..bijak ibu jari kaki baru tau…daamm !!

Tiada ulasan: