Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 26 September 2011

Jeng..Jeng...Jeng

Pagi ahad aku cuba ajak beliau bersiar siar....sungguh luar biasa...sungguh menabjubkan...aku kagum dengan beliau...yang shok tu beliau mengikut sahaja arahan aku.....beliau sungguh bersabar..kemana sahaja yang aku ingin tala beliau ikut dengan mesra....i like..i luv u so much....begitulah cinta dan kesetiaan aku kepada beliau....aku berazam tidak akan berlaku curang dan tidak sekali kali akan terlintas dibenak ati ini akan mencari pengganti beliau....aku pun berharap beliau begitu juga....dapat menerima aku seadanyer....beliau yang dimaksudkan ialah jeng..jeng...jeng..." Kereta Evo Ku ".

Akhirnya siap sudah kereta aku...hampir dua minggu aku tunggu...hampir 2k lebih juga habis..apa boleh buat dah bertahun tahun kereta tu aku tak repay....dari anak buah aku first tak ada sampai dah ada adik empat orang..bayangkanlah berapa lamanya kereta tu bertahan...walauapapun alhamdulilah sebab memahami tuannyer....tapi memang patut pun die rosak kikikikikiki....cuma stater je aku belom tukar...hope bertahan..jgn die mati tengah jalan tak boleh stat sudah...tapi abg aku dah offer awal awal kalau kereta evo aku ada mengalami malasah die dan rakan rakan akan tolong....hik hik hik....

Nak sebut apa masalah beliau pun aku tak tahu...tapi yang pastu rem 3 tayar bengkok..tayar semua urat urat dah tercabut tunggu nak meletop..kahkahkah..sungguh ganas aku bawak kereta evo itu...masalah enjen jangan cakaplah memang banyak kene buang...hope lepas ne die tak buat hal...apa yang penting bila aku guna beliau pagi itu sungguh menabjubkan seolah olah macam pakai kereta evo baru...brom bromm brommm....sian terima kasih...

Tiada ulasan: