Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Khamis, 22 September 2011

Loyerrr Gila....

Sejak dua menjak ne rasa menyampah nak pegi opis..rasa tak de mooddd....rasa nak muntah..rasa loyer..rasa jijik bila dengar suara mereka...lagi lagi bila tengok mahluk mahluk yang aku tak berkenan...ada depan mata pulak tu...selama ne aku respek die sebagai orang yang alim...tapi sangkaan aku meleset sama sekali....bak kata perpatah manusia bertopengkan syaitan....kenapa kejam sangat mereka ini.....kalaulah aku ada kuasa power renjes maunyer aku sembur die dengan api...biar terbakar hangus...dah lah paras rupa tak seberapa jagalah perangai elok elok....sumpah aku tak respek dah mereka ini....

YaAllah kau lindungilah aku dari dugaan ini..dan dari godaan ini..kuatkanlah iman aku untuk menempuh segala onak dan duri dalam kehidupan....jauhkanlah aku dari sifat sifat keji lagi hina..buangkanlah ia dari pandangan mata aku....sesungguhnya aku tidak sanggup menerima segalanya....maafkanlah segala dosa dosa aku YaAllah.....aminn ~...

2 ulasan:

HaKU yG CoMeY berkata...

woooooo..
per kes nie kakak???

Rias_Lara berkata...

entahlah pah....susah nk kata...apa2 pun pendam jek dlm ati...ne bukan kawan2 kita tapi adalah sgelintir mahluk syaitan...