Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Isnin, 21 Januari 2013

Hari Raya AidilAdaha 2012

25 Ogos 2012..

Hari Raya AidilAdaha…untuk kesekian kali..buah atiku jejak kaki keteratak kediam aku…untuk berjumpa ibu..alhamdulilah..ibu menerima beliau dengan hati terbuka…kesopanan dan kehensoman beliau membuat hati ini bertambah sayang….sayang tak ada tolok bandingnya…pergaulan antara ibu dan atok begitu mesra…syukur alhamdulilahh…setelah usai segala urusan kerumah aku…tiba giliran aku pula menziarahi kerumah bakal mentua..mcm-mcm rasa benak dihati..maklumlah tak penah pegi pun selama ini…segala persiapan awal disusun dengan rapi..harap-harap semuanya berjalan dengan lancar..tiba dikediaman rumah mertua…aku disambut dengan suasana baik..mertua pun peramah…seronok aku melayan anak-anak buah dia…masakkan yang diberikan pun amat memuaskan..sungguh lazat dan sedap…sampai kehari ini aku terasa kenikmatanya…fikiran ligat berkata-kata..masakkanyer saling tak tumpah seakan-akan masakah ibu aku…(tapi masakan ibu sendiri lebih sedap..luv u mom)..bila kesemuanya selesai,,kami bersiar-siar ketaman…seronok sangat masa tu…hanya gambar kebahagian itu berada didalam hati
so sWeeT..luV u bEby muaHh…

Tiada ulasan: