Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Jumaat, 8 Februari 2013

Perempuan Lindungan Kaabah

Sekarang ini lepak dengan membaca NOVEL : PEREMPUAN LINDUNGAN KAABAH, memang hebat jalan cerita, tapi sayang ayat sering berulang-ulang, mungkin penulis nak buat lebih panjang lebar punya jalan cerita agar nampak lebih tebal (hehehhe) walauapapun tetap menarik, lagi-lagi bila bab suami isteri begurau senda, mulalah aku terfikirkan MY LOVELY!!.

Makin lama bergelar Tunangan orang ne, makin tak tahan pulak nak jadi gelaran seorang isteri soleha, bila dua novel mengenai rumah tangga aku baca, banyak juga pengajaran dan pembelajaran yang aku dapat pelajari, cuma tak boleh nak sempurnakan jek (hikhikhik), hope bila dah bergelar isteri lepas ini aku sudah tahu apa yang halal dan apa yang haram, bende yang perlu dimintak izin supaya tidak mengundang doa, aurat diri dan suami perlu dijaga agar tidak mengaibkan diri masing-masing, makan minum, pakai, terutama sekali nafkah, serta keperluan harian suami, untuk permulaan kewajipan mesti aku demam (hahahah), sebab urat sarap yang manja sudah menjadi kejang (huuuuuuu)..anyware aku sungguh bahagia bersama dengan ML..

Sambung baca balik novel..........lalalalalal

Tiada ulasan: