Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Selasa, 27 Oktober 2009

Sengal

Tenang jiwa gua bila terbaca rintihan shahdu yang di karang penulis blog H..C?? lu fikir arr sendiri siapa..sejak awal pagi tadi otak gua beserabut dengan pesekitaran alam di bangunan gua bekerja..ditambah dengan suara makcik sebalah gua bernyanyi2 dengan lagu cakpong..cakpong..naik geli taik telinga gua mendengarnya..nak gua saun tak patut..nak gua diam makin menjadi..gua angkat bontot bla menuju kesatu sudut dimana gua leh cari ketenangan..jiwa gua meronta2 mendapat kenikmatan…

Selesai aktiviti bersenam dan berdoa..pengumuman secara gampang diajukan oleh si galah
“ wajib setiap ari selasa memakai baju rasmi mara..tapi ada diantara kita berdegil..tindakan akan diambik sekiranya ingkar” baru arine gua tak pakai baju tuh dah nak saun2.selama ne gua pakai dengan penuh gayadan sopan tak nak plak dipuji..mcm cilakak ko hidup didunia permai ini..ditambah lagi dengan peminjam2 yang ingkar naik bingit idung gua menghidu..gua pedulikkan jek..

Gua jeling kiri kanan lampu terbuka menandakan perempuan itu dah balik..gua sedia tahankan telinga gua tuk terima lagu dari tempoloknyer..tenangkan diri..tenangkan diri..sebab malam ne gua nak g berpoya2..huuuuu disco..disco..


nota : kalau rase nak meradang lompat tingi2..kasi emosi stabil..the the the..

Tiada ulasan: