Azizi & Ayu

Azizi & Ayu

Rabu, 16 Jun 2010

Cina Laknat !!

Semalam pas balik keje mak kirim belikan kacang tanah, keropok n minyak masak…tiba di nsk semua arahan dilaksanakan..tiba2 satu suara memanggil ku

setan : helo!! akak akak tunggu sekejap

aku : kenapa?

setan : keropok sudah bayar ka? saya mau chek sekejap.. ( dengan muke ketat )

aku : silakan

*** belek punya belek …

setan : ok, sudah bayar, bos saya tadi ingat awk belom bayar.. ( sonyum2 sial )

aku : haya!! barang makan mana boleh tak bayar, berdosa….haya!!

setan : soly arrr soly…!!

aku : lu buat muke wa banyak malulah woo…. wa bukan muka curik punya olang….( hati menyirap bagai di simbah esid )

Memang mangkuk betul…tanyalah kat kauter bayaran dulu, semak sama ada aku dah bayar ke belum..ne main tibai je…hiss sib baik manusia bernyawa..kalau patung cendana maunyer aku terajang laju2….huuuuuu sengal..mencik nak datang sana...tolol..

Tiada ulasan: